Jméno:
Heslo:

2018

Zakázka 1/2018 Mytí oken a žaluzií v ZŠ Petřiny-sever
 
Zakázka č.:                                 1/2018
 
Termín oznámení dne:                14. 5. 2018
 
Platnost oznámení do:                17. 5. 2018 do 15.30 hod.
 
Předmět zakázky:
Mytí plastových oken v celé budově + hlavní vstup – 3153 m² (počítáno i s rámy), mytí žaluzií 1003 m²                                             
 
Zakázka bude probíhat v prostorech ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 po celý čas letních prázdnin (od 21.7. do 13. 8. 2018) s tím, že mytí oken v jednotlivých prostorech školy budou  dle pokynů technického pracovníka školy. Vestibul školy, vstupní dveře školy i družiny s přilehlou chodbou od 20. 8. do 24. 8. 2018.
 
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
 
Kritérium pro hodnocení nabídky
 
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria,
 
tj. pořizovací ceny .
 
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku  k rukám  kontaktní osoby
 
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
                                                     IČ 48133795                       
 
                                                             
 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
 
Informace na tel.:                          +420 235090730
 
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
 
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
 
 

                                                                                      Mgr. Jana Kindlová
 
                                                                                            ředitelka školy

Zakázka 2/2018  Oprava podlahové krytiny v učebnách
Zakázka č.:                                  2/2018
Termín oznámení dne:                 4. 7. 2018
Platnost oznámení do:                 12. 7. 2018 do 15.30 hod.
 
Předmět zakázky:
Demontáž stolových sestav a vystěhování nábytku, odstranění původní podlahové krytiny včetně soklů, odstranění lepidla a přebroušení, opravy rychlostěrkou a penetrace povrchu, odlití nivelační stěrky na dřevěné podlahy, přebroušení nové stěrky, penetrace nové stěrky, Novoflor Extra Amos, pokládka PVC lepením s obvodovou lištou a zpětné nastěhování stolových sestav – učebna chemie.
Vystěhování nábytku včetně knih ze skříní, odstranění původní podlahové krytiny včetně soklů, odstranění lepidla a přebroušení, opravy rychlostěrkou a penetrace povrchu, odlití nivelační stěrky na dřevěné podlahy, přebroušení nové stěrky, penetrace nové stěrky, Novoflor Extra Amos, pokládka PVC lepením s obvodovou lištou a zpětné nastěhování nábytku, odvoz staré krytiny a starého materiálu – učebna knihovna. Učebna je o rozměru 54 m²/.
 
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
  • Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii

  • Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii

 
Požadavky na zpracování nabídky
  • Identifikační údaje uchazeče

  • Název zakázky

  • Nabídková cena bez DPH (režim přenesení daňové povinnosti)

  • Záruční lhůta v měsících

  • Prováděcí doba v kalendářních dnech

  • Profesní kvalifikační předpoklady

  • Oceněný výkaz prací

  • Podepsaný návrh smlouvy

  • Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat

 
Zakázka bude zahájena  v červenci 2018 a ukončena v srpnu 2018 nejpozději 27. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
 
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria,
tj. pořizovací ceny ve výši 90 %, rozpracovanost nabídky ve výši 10 %.
 
 
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
 
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
                                                     IČ 48133795                        
                                                                 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.:                          +420 235090730
                                                     e-mail: skola@zspetriny.cz
 
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.
Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
                                                                                           Mgr. Jana Kindlová
                                                                                            ředitelka školy

 

 

Zakázka 3/2018 Vybavení tříd výškově stavitelným nábytkem

Zakázka č.:                                 3/2018

Termín oznámení dne:                11. 7. 2018

Platnost oznámení do:                16. 7. 2018 do 15.30 hod

Předmět zakázky:  

Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 4-6 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)

Počet 14 kusů barva červená

         

Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 4-6, malý sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.

Počet 28 kusů barva červená

 

Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 5-7, velký sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.

Počet 32 kusů barva modrá, 14 kusů barva červená – celkem 46 kusů

                   

Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 5-7  s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)

Počet 6 kusů barva červená

Zakázka bude zahájena  30. 7.  2018 a ukončena 27. 8.  2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby  zboží  bylo do školy dodáno nejpozději 27. 8. 2018.       Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.

Kritérium pro hodnocení nabídky

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.

Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám  kontaktní osoby

 

Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

                                                     IČ 48133795                       

Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová

Informace na tel.:                          +420 728819174

Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.

Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.

                                                                                       Mgr. Jana Kindlová
                                                                                            ředitelka školy

 

Zakázka 4/2018  Výmalba školní kuchyně a zázemí školní kuchyně a denní místnosti (kancelář vedoucí kuchařky)

Zakázka č.:                                 4/2018

Termín oznámení dne:                18. 7. 2018

Platnost oznámení do:                 23. 7. 2015 do 15.30 hod.

 

Předmět zakázky: 

Výmalba školní kuchyně, zázemí školní kuchyně bílou barvou (635 m²) – 2 vrstvy a denní místnosti světle šedou barvou (15 m²) – 2 vrstvy. V nabídce rozepište jednotlivé práce:

Zakrývání, drobné opravy tmelením, penetrace a režie.

Požadavky na prokázání splnění kvalifikace

  • Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii

  • Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii

 

Požadavky na zpracování nabídky

  • Identifikační údaje uchazeče

  • Název zakázky

  • Nabídková cena bez DPH (režim přenesení daňové povinnosti)

  • Záruční lhůta v měsících

  • Prováděcí doba v kalendářních dnech

  • Profesní kvalifikační předpoklady

  • Oceněný výkaz prací

  • Podepsaný návrh smlouvy

  • Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat

 

Zakázka bude zahájena  1. 8. 2018 a ukončena 14. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.

Kritérium pro hodnocení nabídky

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, rozpracování nabídky s rozměry 20 %.

Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby

 Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

                                                     IČ 48133795                       

Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová

Informace na tel.:                          +420 235090730

                                                     e-mail: skola@zspetriny.cz

 Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.

Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.                                                  

                                                                                       Mgr. Jana Kindlová

                                                                                            ředitelka školy

 

Zakázka 5/2018 Čištění koberců

Zakázka č.:                                 5/2018

Termín oznámení dne:                25. 7. 2018

Platnost oznámení do:                 28. 7. 2018 do 15.30 hod.

Předmět zakázky:                       Čištění koberců cca 480 m² (kartáčování a hloubkové extrační)

Zakázka bude zahájena  20. 8. 2018  a ukončena 27. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6         

Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu  realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.

Kritérium pro hodnocení nabídky

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 50 %, další kritérium 20 % příprava prostoru s vyklizením mobilního nábytku a následným uklizením zpět, 10 %  dodržení termínu realizace, kritérium  čištění mokrou cestou  10 %, kritérium doprava v ceně 10 %.

Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby

 Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

                                                     IČ 48133795                       

Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová

Informace na tel.:                          +420 728 819 174

 Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz. 

                                                                                      Mgr. Jana Kindlová

                                                                                            ředitelka školy

 

 

 

 

 

 


NÁSTĚNKA

GDPR - INF. MEMORANDUM

Zásady zpracování osobních údajů, kterými se škola řídí.

YOUTUBE KANÁL

Videa ze školních akcí a krátké filmy vytvořené v rámci výuky  i zájmových kroužků můžete nově sledovat na školním kanálů na Youtube.

MÁME FACEBOOK

Dění ve škole sledujte i na Facebooku.

UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVY

V zájmu zvýšení bezpečnosti žáků ve školní budově je nutno návštěvu předem ohlásit (mailem, telefonicky).
Návštěvy, prosím, hlaste tomu, s kým se potřebujete setkat.
Neohlášené návštěvy nebudou vpuštěny do budovy.
Děkujeme za pochopení.

ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA

Vážení rodiče, nabízíme Vám manuál pro snadnou orientaci v novém prostředí elektronické žákovské knížky, kterou zavádíme od 4. do 9. tříd.

Created by © 2014 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy