2024
IČ 48133795
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
- Zařazování, odepisování a sestavování odpisového plánu
- Směrnice pro sestavování kalkulace (služby, nájmy)
- Tvorba rozpočtů, sledování čerpání rozpočtu
- Sestavení finančního plánu organizace
- Průběžné finanční, ekonomické zprávy a rozvahy
- Podílení se na tvorbě vnitřních směrnic PO
- Příprava podkladů pro sestavování rozpočtu
- Předkládání ředitelce školy přehledů čerpání rozpočtu
- Odpovědnost ředitelce školy za plnění plánu rozpočtu
- Zpracování podkladů a hlášení pro potřeby úřadů
- Sestavování finančních výkazů o plnění rozpočtu příjmů a výdajů
- Příprava podkladů pro uzavírání hospodářských smluv a sledování jejich plnění
- Schvalování dokladů v elektronickém systému řídící kontroly CROSEUS
- Úplné SŠ, nebo vyšší vzdělání ekonomického směru
- Znalost podvojného účetnictví
- Znalost účetnictví a účetnictví příspěvkových organizací
- Praxe při tvorbě rozpočtů a finančních plánů
- Praxe v oboru minimálně 3 roky – účetnictví PO
- Praxe ve zpracování dotací
- Znalost účetního softwaru GORDIC
- Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací
- Znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), v platném znění
- Znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- Znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení výše uvedeného zákona pro některé vybrané účetní jednotky, vše v platném znění
- Znalost zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
- Trestní bezúhonnost
- Pokročilá znalost práce na PC - Excel, Word, Internet
- Plnění pokynů zaměstnavatele, zřizovatele a MHMP – řádné dodržování stanovených termínů
- Do platové třídy a stupně podle délky praxe v souladu s platnou legislativou, možnost přiznání osobního příplatku a mimořádných odměn
- Jméno, příjmení, titul, místo trvalého pobytu, kontaktní adresa, telefon, e-mail, datum a podpis
- Strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
- Kopie dokladů o dosaženém vzdělání a kurzech, sebevzdělávání v souvislosti s ekonomikou a účetnictvím
Zakázka 2/2024 Výběrové řízení na pozici účetní PO v ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43
Zakázka č.: 2/2024
Termín oznámení dne: 19.02.2024
Platnost oznámení do: 28.02.2024 do 10.00 hod.
Základní škola Petřiny – sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
v RES od 1.1.1993, plátce DPH
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
bankovní spojení: KB Praha 6 č.ú. 5538061/0100
Základní škola Petřiny-sever, Na okraji 43/305, Praha 6 - Veleslavín příspěvková organizace, vypisuje výběrové řízení na pozici účetní příspěvkové organizace.
Výběrové řízení proběhne v termínu od 19.02.2024 do 28.02.2024
Nástup březen 2024
Charakteristika práce účetní
- Účtování dokladů
- Zpracování účetní závěrky - inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce, zpracování všech účetních a statistických výkazů
- Uplatňování DPH ve škole
- Zajišťování styku s bankami, bezhotovostního styku
- Korespondence, komunikace s úřady, odběrateli, dodavateli (písemně, elektronicky i datovou schránkou)
- Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů
- Zpracování přiznání k dani z příjmu
- Vyúčtování všech projektů a dotací - finanční část
- Vyhledávání finančních zdrojů - Dílčí část personalistik
- Účtování doplňkové činnosti
- Zpracování podkladů a hlášení pro potřeby úřadů
- Sestavování finančních výkazů o plnění rozpočtu příjmů a výdajů
- Dbá na správné vedení účetních dokladů (faktury, příjemky, výdejky, pokladní příjmové a výdajové doklady, výpisy z bankovních účtů atd.)
- Vyhotovení faktur, vedení jejich evidence a plateb
- Dokladová inventarizace
- Vypořádání inventurních rozdílů (manka a škody)
- Vedení knihy došlých faktur, přehledů o provedených platbách a úhradách
- Věcná kontrola na všech účetních dokladech
- Vedení dokladů v elektronickém systému řídící kontroly CROSEUS
Požadujeme
- Úplné SŠ, nebo vyšší vzdělání ekonomického směru
- Znalost podvojného účetnictví
- Znalost účetnictví a účetnictví příspěvkových organizací
- Praxe při tvorbě rozpočtů a finančních plánů
- Praxe v oboru minimálně 3 roky – účetnictví PO
- Praxe ve zpracování dotací
- Znalost účetního softwaru GORDIC
- Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací
- Znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), v platném znění
- Znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- Znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení výše uvedeného zákona pro některé vybrané účetní jednotky, vše v platném znění
- Znalost zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
- Trestní bezúhonnost
- Pokročilá znalost práce na PC - Excel, Word, Internet
- Plnění pokynů zaměstnavatele, zřizovatele a MHMP – řádné dodržování stanovených termínů
Osobnostní předpoklady
komunikační dovednosti, organizační schopnosti, pracovitost, vysokou spolehlivost a zodpovědnost, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, pečlivost, samostatnost, flexibilita a zdravotní způsobilost
Náležitosti přihlášky uchazeče:
- Jméno, příjmení, titul, místo trvalého pobytu, kontaktní adresa, telefon, e-mail, datum a podpis
K přihlášce připojte tyto povinné přílohy:
- Strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
- Kopie dokladů o dosaženém vzdělání a kurzech, sebevzdělávání v souvislosti s ekonomikou a účetnictvím
Termín odevzdání nabídek
Do 28.02. do 10:00 na adresu školy osobně, prostřednictvím DS, e-mailem nebo poštou v zalepené obálce. S nápisem „Výběrové řízení“
Nabídka bude obsahovat nabídku účetních prací a cenu za práce podle poptávky.
Platební podmínky
ZŠ Petřiny-sever je plátcem DPH.
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“. Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH i s DPH a uvede výši DPH. Uchazeč nemůže vyžadovat dodatečné zvýšení cenové nabídky.
Výběr zakázky
Výběr zakázky se uskuteční 29.02.2024.
Uchazeči budou vyrozuměni o výsledku řízení e-mailem nejpozději 1.03.2024
Smlouva
Smlouva bude vystavena do 15.03.2024
Kritéria pro hodnocení nabídek
- Cena 80%
- Místo plnění (u zákazníka) 10%
- Délka praxe v oboru 10%
Mgr. Jana Kindlová ředitelka základní školy Petřiny-sever, Na Okraji 43/305, Praha 6
Tel: 728819174
Email: j.kindlova@zspetriny.cz
Přihlášky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a s odkazy na reference zasílejte na adresu organizace:
V Praze dne: 19.02.2024 Mgr. Jana Kindlová ředitelka školy