zadání práce od 9. – 13.3. 2020
| ZADÁNÍ |
ČJ | UČIVO VLOŽENO NA CLASSROOM |
MA | Téma: 1) Středová souměrnost – základní konstrukční úlohy (správný popis vzoru a obrazu, zápis středové souměrnosti, druhy čar); Středově souměrné útvary (vyhledat střed souměrnosti středově souměrného útvaru, vyhledat střed souměrnosti dvou útvarů, o kterých víme, že jsou středově souměrné); Středová souměrnost ve čtvercové síti 2) Základní početní operace s racionálními čísly Učebnice: str. 71 – 84 Pozn. Dobrovolné Dú se budou odevzdávat v pondělí 16. 3. |
AJ | Eva Pilařová- pracovní sešit str.. 34/ cv.1,3, str. 35/ cv. 5,6,písemně překlad do školního sešitu - učebnice str.48 - The Tailor of Swaffham |
CIZÍ JAZYK | F - Opakování lekce1-3 + slovní zásoba N -Připravit projekt Meine Familie (o svojí rodině) na samostatní papír A4.Úkol 1 : načrtnout/ namalovat rodokmen (starý rodiče, rodiče, tety, strejdové, bratranci, sestřenice, sourozenci) a napsat jména, případně nalepit fotkyÚkol 2: popsat jednotlivé členy rodiny (jméno, kde bydlí, stručná charakteristika, co mají rádi/ hobby)Hodnotím obsah, gramatiku, formu. N- Adam Kejhar Vypracovat v pracovním sešitě 27/5,6 - (za použití slovníku - např. wiktionary)Cvičení 28/10 Projít slovíčka L3 - str. 33 |
D | Děti si v učebnici přečtou kapitolu poslední Přemyslovci. Vypracují písemně odpovědi na otázky v textu.Děti, které mají učebnici ve škole, si stejnou kapitolu přečtou na Googlu-ppt Posledni Přemyslovci a opišou ji.Všichni napíšou do sešitu stručný životopis Záviše z Falkenštejna.Naleznou na Googlu. |
PŘ | naučit se POZNÁVAČKU ptáků -nejlépe z prezentace Poznávačka- příprava- ptáci7.t. , - viz . příloha pod tabulkou ( pokud by příloha nešla otevřít, naučte se poznávat ptáky uvedené v učebnici str.34-57)
|
Z | Přečtěte si v učebnici kapitoly Středoamerické regiony na stránkách 62 až 64. Vypracujte do sešitu otázky na straně 64. |
FY | Vypracovat do sešitu úkoly z učebnice str 85/ U 2,3,4 |
OV | listina základních práv a svobod (vznik, obsah) |
TV | vyzkoušet cviky z následujícího video: https://www.youtube.com/watch?v=bxwSMbIgiKc |