zadání práce od 16. – 20.3. 2020
4.C
ČJ | Lentilka-str.63/3,4- doplňte obě cvičení, každé slovo si pečlivě zdůvodněte. (ta želva bez želvy jako žena bez ženy, viděl stoleté ženy, viděl stoleté želvy) -str.64/cv.1 |
Vyjmenovaná slova-3.díl- str.20,21,22/celá | |
ČJ-tvůrčí pracovní listy -str. 33,34- křížovka na každý den -zahrajte si každý den domino ze str. 45 | |
Čítanka - str. 107/celá -str.108/ celá Pokud budete mít čas a chuť, pusťte si krátké video o jednom fazolovém semínku. Můžete si doma také jedno semínko zasadit a pozorovat (nejlépe do průhledného kelímku a semínko zasadit hodně ke kraji). https://www.youtube.com/watch?v=w77zPAtVTuI&list=TLPQMTQwMzIwMjDm2HcaYZE74A&index=2 -čtěte si ve vlastní knize | |
MA | učebnice -str. 45/celá, cv.5 řešte do žlutého sešitu, cv.6 přepište pomocí čísel, ale řešte za pomoci zvířátek (nezapomeňte,že růžová maska=x, zelená maska=y) -str. 46/celá, cv. 11, 12 a 15 řešte a rýsujte také do žlutého sešitu, přepište pomocí čísel, ale řešte opět pouze za pomoci zvířátek pracovní sešit -str.31, 32/celá |
PŘ | 1. V učebnici si přečtěte text na str.40,41 a vypracujte úkoly 1-5(odpovědi na úkoly si zapište do pracovního listu Příroda živá a neživá) 2. Přečtěte si zadání pokusu v modrém rámečku na str.41. Do Karty pokusu doplňte název,svojí hypotézu a postup. Průběžně doplňujte svá pozorování a zhruba za dva týdny zapište závěr. 3. V pracovním sešitě si doplňte cvičení na str.27. 4. Pusťte si krátké video o přírodě v ČR https://www.youtube.com/watch?v=XG_AzJCOHCA 5. Otestujte sami sebe- zakroužkujte správné odpovědi na obou stranách listu. Pokud si s některou odpovědí nejste úplně jistí, vyhledejte si ji. Příští týden pošlu správná řešení. |
VL | 1.Pracovní list
2. Přečtěte si v učebnici text na str.34 a 35 a vypracujte si úkoly 1-5. 3. V pracovním sešitě si doplňte cvičení na str. 19 a 20 (kromě cv.4) 4. Pusťte si krátké video https://www.youtube.com/watch?v=LC9MnKZs258 5. V učebnici si přečtěte text na str.36 a 37 a vypracujte úkoly 1-5(odpovědi na úkoly si zapište do pracovního listu Doprava). 6. V pracovním sešitě si doplňte cvičení na str.21,22. 7. Pracovní list-Představte si, že chcete odjet do Londýna. Vyberte si dopravní prostředek, zjistěte si potřebné informace a zapište je. Mohli byste vyrazit i jiným dopravním prostředkem? Porovnejte je a doplňte do tabulky. Pod ní připište svá zdůvodnění. |
AJ | Skupina Hedviky Píclové 1. Do školního sešitu nalepte Vámi vybraný obrázek (můžete i namalovat) a popište. There is/ there are, There aren´t any.. jako vzor použijte cvičebnici str.40, 10 vět. 2. Do 22.3. pošlete na mail (h.hinterholzinger@zspetriny.cz) Popis vysněného města. Jako vzor použijte cvičebnici str.46. |
skupina paní uč. Pilařové A/ pracovní sešit str.46 /1,2 - vazby there is a/ there isn't any there are /there aren/t B/ učebnice str. 33 - napsat 12 vět o obrázku úvodní fráze there is a / 3 věty there are / 3 věty there isn't any / 2 věty there aren't / 2 věty I can buy / 1 věta I can play / 1 věta text pošli na e.pilarova@zspetriny.cz do 20.3. 20020 C/ doplnit do slovníčku slovíčka Unit 5 / prac. sešit str.96 naučit se a procvičovat novou slovní zásobu Good luck ! | |
POZNÁMKY | Dobrovolné úkoly PČ- vyrobte si “vlasaté skořápky” podle čítanky str.107 VV- podle videa si můžete vyrobit květinový obrázek https://www.youtube.com/watch?v=JAe2N12-NI4&list=PLS2GdwHtn4OHW78E4RmcWxSkIUrKAtCYQ HV-poslechněte si různé hudební nástroje a zkuste je poznat https://www.youtube.com/watch?v=njVZ9bdmUT4 -můžete si poslechnout moji oblíbenou skladbu od W.A. Mozarta https://www.youtube.com/watch?v=8VjWXFZJchk&t=27s |