zadání práce od 27. - 30.4.2020
ZADÁNÍ PRÁCE - SOUBORY KE STAŽENÍ
Čj | Tento týden budeme opakovat druhy přísudku. Přikládám odkazy, kde najdete učivo vysvětlené. Zápis byste měli mít i v sešitě, protože učivo jsme již probírali. https://youtu.be/oMZZ45s6vx4 Procvičování druhů přísudku najdete zde, testy vám budou vyhodnoceny. https://testi.cz/testy/cestina/prisudek/ https://www.umimecesky.cz/rozbory-podmet-prisudek-1-uroven/2454 Podrobnosti v mailu. |
M | Práce na týden od 27. – 30.4.2020 V tomto týdnu budeme konstruovat kružnici opsanou trojúhelníku. Video najdete opět na disku na tomto odkazu : https://drive.google.com/drive/folders/1UJQmltPXabctliGD4bVdSAxzGXezelRu Vypracujete z učebnice 106/1, 2, 3, 5 Z pracovního sešitu 36-37/ 1, 3, 4 a zašlete na j.richter@zspetriny.cz |
Aj | G.Šaginjanová - Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com .Pokud nemáte heslo, kontaktujte g.saginjanova@zspetriny.cz. Batty - google classroom E.Pilařová -práce je zadávána přes google classroom. Pro heslo či informace kontaktujte e.pilarova@zspetriny.cz Michaela Křiváčková - práce zadávána přes Google Classroom. Tamtéž odkaz na online setkání. m.krivackova@zspetriny.cz |
D | zhlédněte na you tube dokument Řím 1/5: Etruskové a počátky Říma | Videovýpisky z dějepisu 42 168 zhlédnutí •16. 9. 2018 a odpovězte na otázky, které jsou uvedené v úkolech na tento týden na webových stránkách školy (nahoře nad jednotlivými předměty) |
Př | Opakování proměny dokonalé a nedokonalé - v učebnici moc informací není, proto prosím o shlédnutí videa v classroomu. + na posledním snímku v prezentaci jsou odkazy na videa, které shlédněte též. Dále bude výuka pomocí videonahrávky zveřejněna v classroomu během týdne. Ti, co neodeslali superbezouše, prosím, aby tak učinili, co nejdříve. |
Z | 1) Vypracovat přiložené pracovní listy: a) Savana b) Tropický deštný les Naskenovat/vyfotit a všichni prosím zaslat na můj mail (opět do předmětu uveďte třídu a jméno). 2) Zhlédnout video o tropickém deštném lese: (https://www.youtube.com/watch?v=0kNKpWsaJQ8) Děkuji všem, co mi posílají průběžně vypracované otázky! |
F | classroom 5nv7lrl |