zadání práce od 1. - 5.6. 2020
předmět | učivo |
Čj | V tomto týdnu vypracujte otázky, které se týkají četby Starých řeckých bájí a pověstí. Prosím, tento úkol vypracujte všichni. Otázky jsou očíslované.Odpovědi označte číslem otázky. Odpovědi pošlete na mail l.vaneckova@zspetriny.cz |
M | Tento týden budeme konstruovat trojúhelníky, videa máte na disku na této adrese : https://drive.google.com/drive/folders/1UJQmltPXabctliGD4bVdSAxzGXezelRu Jsou tam dvě videa “Konstrukce sss” a “Konstrukce sus” pro doplnění ještě jedno video s názvem “sss”. Vypracujete si stejným způsobem jako je na videu k větě sss z PS 31/3 a,b,c (každé zadání zvlášť , ne do PS). K větě sus : 1) trojúhelník RST: t=6,4 cm, r =4,7 cm, úhel RST = 75 ͒ 2) trojúhelník KLM : m= 7,4 cm, l = 3,8 cm, úhel LKM = 125 ͒ Vypracované mi opět pošlete na j.richter@zspetriny.cz do pátku 5.6. do 10 hodin. |
Aj | Michaela Křiváčková - práce zadávána přes Google Classroom. Tamtéž odkaz na online setkání. m.krivackova@zspetriny.cz G. Šaginjanová - práce zadávána přes Google Classroom North and south uč. str. 58- slov. zásoba, příd. jmena Eva Pilařová - práce zadávána průběžně přes google classroom, informace e.pilarova@zspetriny.cz hl. téma- slov.zásoba - počasí/gramatika - úvod do stupňování příd.jmen |
D | Téma: Prohloubení učiva o zvětšování říše římské, vojsku, způsobu organizování vojska, zbraních, otrocích a gladiátorech. Přečtěte si postranní texty v učebnici na s. 106- Emancipace s. 107 Féničané, Kartágo, o jeho založení, římské vojenství na s.108, legie, voj. tábory na s.109 a otroci. s.110. Prohlédněte si všechny obrázky. Tentokrát mně nic neposílejte. |
Z | Téma: Hustota zalidnění, Biologické a kulturní znaky lidí Přečtěte si učebnici str. 75-79 1) Hustota zalidnění a) Porovnejte hustotu zalidnění České republiky s hustotou zalidnění Finska. (Výpočet proveďte na základě informací o rozloze a počtu obyvatel z Wikipedie) b) Okomentujte, který stát má vyšší hustotu zalidnění a proč? Jak se liší velikost a počet obyvatel těchto dvou států? c) Které státy budou mít obecně vyšší hustotu zalidnění a které menší? 2) Jak se lidé odlišují (biologické a kulturní znaky) a) Vymyslete si fiktivního člověka z určitého státu (výběr nechám na vás) a dle tabulky na str. 76 mu přiřaďte konkrétní biologické, kulturní a ekonomické znaky. (Napište, jak bude podle vás daný člověk vypadat, jakou řečí bude mluvit, jakou bude mít práci, apod.) Práci pošlete na mail. |
Př | výuka na google classroom - dvoukřídlí hmyz - učebnice str. 96-98; domácí úkol --> pracovní list na probranou látku viz. příloha; dále po shlédnutí výuky, vypracovat úkoly v uč. na str. 98 do sešitu. |