Jméno:
Heslo:

zadání práce od 16. – 20.3. 2020


předmět

učivo

Ma

Nastudovat jednotky obsahu učebnice str. 99 - 104 a vypracovat do sešitu všechna cvičení z těchto stran ( správnost si ověř ve výsledcích). Dále vypracuj cvičení v PS aritmetiky 44/7 a 45/8 - 12

Práci za každý týden budu kontrolovat formou testu.

Čj

 Dobrý den,
už mám v mailu několik slohů (výpisky),doufám, že další budou následovat. Kdo nepošle mailem, přinese až se uvidíme, což bude asi chvíli trvat....Až slohy oznámkuji, napíšu vám známku do mailu.
Abyste se náhodou nenudili, posílám pracovní listy. Tentokrát se týkají literatury.
Vyberte si knihu, nejlépe tu, co právě čtěte nebo jste nedávno dočetli. Knihu nemusíte mít ani dočtenou. Může to být i kniha, z které jste měli referát. Nehodí se populárně naučná literatura, encyklopedie ap.
Pracovní listy obsahují otázky na téma cesta, což je i téma našeho školního
výtvarného projektu.
Snažila jsem se propojit literaturu a výtvarnou výchovu, což dělám ráda a hlavně áčko i béčko na výtvarku učím a céčko se k nám jistě připojí...
Pracovní listy si můžete vytisknout a psát rovnou do nich anebo otázky můžete psát na papír anebo je psát rovnou na počítači a poslat mi je. Otázky jsou očíslované, takže stačí odpověď označit číslem otázky.
Na výtvarnou část se moc těším(prac. list č.3), ale mailem mi obrázky neposílejte. Přineste je na první hodinu literatury, která bude snad brzy v lepších časech.
Kdo by měl pocit, že neví,jak si s otázkami poradit, tak si jistě vzpomene na naše čtenářské hodiny v září, kde jsme se některými tématy zabývali.
Přeji příjemné chvíle s knihou a těším se na vaše odpovědi.
Lucie Vaněčková 
Ps: Uveďte název knihy a autora.

Aj

AJ - skupina p.uč. Pilařové

A/ writing - napiš anglicky o svých nejlepších prázdninách

    My best holiday - / kdy a kde jsi byl/a,jak jsi cestoval, s kým jsi cestoval, kde jsi bydlel, co jsi dělal, proč se ti tyto prázdniny líbily/

minimální počet slov 100

můžeš doplnit obrázkem nebo fotografií z prázdnin!

text pošli na e.pilarova@zspetriny.cz do 20.3.2020

B/ samostudium- procvičování slov. zásoby Unit 4A

prac.sešit str. 34/ cv. 1,2,3, str.36/ cv.1,2

----------------------------------------------------------

skupina Michaely Křiváčkové

PROCVIČOVÁNÍ MINULÉHO ČASU

a) V seznamu nepravidelných sloves si prosím vyznačte následující slovesa: stavět; spálit; stát (cena); létat;  růst; slyšet; schovat; udeřit; učit se; jezdit (na); zvonit; prodat; nastavit; sedět; říci (komu); myslet; házet; rozumět; vzbudit (se); nosit=mít na sobě. Naučte se je a opakujte si i ta předchozí nepravidelná slovesa, která jsme si vyznačili.

b)  Ze seznamu vyznačených nepravidelných sloves si vyberte 15 z nich a vymyslete s nimi věty v minulém čase: 5 vět oznamovacích kladných (např. Yesterday I swept the floor.) , 5 vět oznamovacích záporných (např. Jane didn´t keep her passport in a safe place.) a 5 vět tázacích zjišťovacích či doplňovacích (např. Did you tear a hole in your jeans? or When did you tear a hole in your jeans?); práci mi prosím pošlete na mail m.krivackova@zspetriny.cz do 20.3. 

c)  pracovní sešit strana: 30/cv.2; 31/cv. 5,6; 32/1, 2, 3, 4; strana 33/5 - poslech na CD; 33/6

--------------------------------------------------

Gayane Šaginjanová-  slov. zásoba 4A-4B

prac.sešit str. 36 cv. 1,2

D

1).po písemném vypracování otázek zaslaných přes maily vašich rodičů poslat na můj mail j.bencova@zspetriny.cz- dobrovolně

2.)nastudovat téma Athény v době Periklově,s.84-86,

    Peloponéská válka,s.86

3.)písemně vypracovat odpovědi na otázky pod zadaným textem

Z

Učebnice str. 58-59

1) Přečíst kapitolu „Krajina olivových hájů“

2) Odpovědět písemně do sešitu na tyto otázky:

a) Kde leží Středomořská oblast? Které státy se v oblasti nachází? Které kontinenty omývá voda Středozemního moře?

b) Jak bychom charakterizovali středomořské klima, kdy je v průběhu roku nejvíce teplo/zima, kdy nejvíce/nejméně prší (podle klimadiagramu na str. 58)

c) Proč je tato oblast náchylná na požáry?

d) Jak se přizpůsobily rostliny k místním klimatickým podmínkám?

e) Co je makchie? (pro více informací vyhledej na internetu)

f) Proč byly původní dubové lesy ve středověku vykáceny?

g) Jaké ovoce se pěstuje ve Středomoří?

h) K čemu se používá korek z dubu korkového?

i) Na kterých kontinentech (v jakých státech) se můžeme ještě s tímto druhem vegetačního typu (tvrdolisté neopadavé lesy) setkat? (vyhledej na internetu https://cs.wikipedia.org/wiki/Tvrdolist%C3%BD_les)

F

viz email od p. uč Křesťana se zadáním projektu.

 
1. Vypracovat dokument "Urči, kam patřím" a výsledky zapisovat do dokumentu "Tabulka". Bližší informace pro žáky uvnitř dokumentu. 
2. Vypracovat test kroužkovci a měkkýši - odeslat na e - mailovou adresu - andrej.nekolova@seznam.cz
3. V učebnici prostudovat stranu 74. a 75. - z těchto informací vybrat ty nejdůležitější (nejzajímavější) a zapsat do sešitu. 

Ov

Přečíst si v učebnici kapitoly: Vlast a vlastenectví - jen prázdná slova? (str.49 - 51); Pro koho je naše vlast domovem (str. 51 - 52); V srdci Evropy (str. 52 - 53). Písemně vypracované otázky a úkoly za jednotlivými kapitolami mi prosím pošlete na mail m.krivackova@zspetriny.cz do 20.3. 

Et

Práce na projektu Světová náboženství

Hv

Vypracovat referát na téma Jaroslav Ježek hud. skladatel.Poslech orchestr Jar. Ježka 

Inf

vyzkoušejte vědomostní hru https://dobyvatel.nova.cz/index.php?
stejně spoustu dětí na něčem paří, tak ať paří za účelem vzdělávání :-)

Vv

koláż na téma PANIKA.Formát A3.Moźnost dokreslovat tuší.

ANGLIČTINA

ANGLIČTINA BATYANGLIČTINA BATY

NÁSTĚNKA

KOMU ŘÍCT O ŠIKANĚ, ABYCH NEŽALOVAL?

Internetová schránka důvěry.

GDPR - INF. MEMORANDUM

Zásady zpracování osobních údajů, kterými se škola řídí.

HLEDÁME NOVÉ ZAMĚSTNANCE NA VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

škola nabízí pracovní příležitosti pro pedagogy, asistenty a volnou pozici správce hřiště

YOUTUBE KANÁL

Videa ze školních akcí a krátké filmy vytvořené v rámci výuky  i zájmových kroužků můžete nově sledovat na školním kanálů na Youtube.

MÁME FACEBOOK

Dění ve škole sledujte i na Facebooku.

UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVY

V zájmu zvýšení bezpečnosti žáků ve školní budově je nutno návštěvu předem ohlásit (mailem, telefonicky).
Návštěvy, prosím, hlaste tomu, s kým se potřebujete setkat.
Neohlášené návštěvy nebudou vpuštěny do budovy.
Děkujeme za pochopení.

ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA

Vážení rodiče, nabízíme Vám manuál pro snadnou orientaci v novém prostředí elektronické žákovské knížky, kterou zavádíme od 4. do 9. tříd.

Created by © 2014 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy