zadání práce od 16. – 20.3. 2020
předmět | učivo |
Ma | Úkoly jsou zadávány denně prostřednictvím aplikace Google Classroom, přístupový kód ig2glae. |
Čj | 1.)přečíst téma Věta s podmětem, věta bez podmětu, větný ekvivalent v učebnici na s.66-67 2.)najít na Googlu ppt Prezentace aplikace PowerPoint-ZŠ Dubenec-procvičit si zadané téma, je to i s řešením 3.)vypracovat test.Naleznete na Googlu: TEST - věta jednočlenná / dvojčlenná / větný ekvivalent (12 ... www.pravopisne.cz › Větné rozbory › Skladba vět › Věta a souvětí Připravujeme pro Vás nejen nová cvičení, ale i testy. Určování, jestli napsané sdělení je věta jednočlenná/dvojčlenná či větný ekvivalent, nepatří mezi ... 4.)poslat vyplněné na můj email do 19/3 |
Aj | Skupina Michaely Křiváčkové: 1.poslechnout si nahrávku z učebnice str. 49/5a elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio?cc=cz&selLanguage=cs a napsat podle ní příběh (min. 120 - 140 slov). Použijte slovesa z cv. 5b a počáteční strukturu ve cvičení 6a, vše na straně 49. Text mi prosím pošlete na mail (m.krivackova@szpetriny.cz) do 20.3. 2. učebnice strana 47/cv. 6 - popište dané čtyři situace pomocí vazeb There is/are + someone/something - ing a I can see/hear/feel/smell someone/something - ing. Každou situaci popište alespoň 20 slovy, tj. dohromady minimálně 80 slov. Úkol mi opět pošlete mailem do 20.3. 3. pracovní sešit strana 39/4a - nahrávku najdete na vašich CD, které jsou součástí pracovního sešitu. Z daného odkazu si udělejte do sešitu výpisky, jak jsou v angličtině řazena přídavná jména a udělejte si dva testy, jejichž odkazy najdete dole na webové stránce. https://www.helpforenglish.cz/article/2006032301-poradi-pridavnych-jmen Můžete k zápiskům použít i následující webovou stránku https://www.perfect-english-grammar.com/order-of-adjectives.html Hedvika Píclová: učebnice str. 46 The burglar- přečíst, str. 47/3 Grammar: There's someone /something +ing, can see / hear someone / something + ing ( využij cvičebnici str. 78), vypracuj cvičení ve cvičebnici 34/1,2,3,4 str.35/ 5,6 a 7.: použij nahrávky CD v pracovním sešitě, str.36/ 1,2. Vypracovat v učebnici 47/4 a zaslat do 22.3.na mail (h.hinterholzinger@zspetriny.cz). |
CJ | Fj: učebnice str. 37/10 Quelle est ta journée au quotidien? - napiš 20 vět (využij i záporu), pracuj se str.36-44. Vypracování zaslat na mail (.hinterholzinger@zspetriny.cz) do 22.3. |
D | Práce zadána v google classroom. Pokud nemáte heslo, kontaktuje d.kavkova@zspetriny.cz .V tomto týdnu nás čeká v pondělí online opakovací test na téma Anglie - občanská válka a vznik USA. K samostudiu jsou zde materiály k tématu Marie Terezie a Josef II i s namluveným komentářem. |
Z | Práce bude zadána na google classroom v kurzu Zeměpis - přírodopis - chemie. Pokud nemáte heslo nebo nevíte jak se přihlásit, kontaktujte p.blazka@zspetriny.cz |
F | Zadání osmáci Paralelní a sériové zapojení – načíst učebnici, zhlédnout video Uč. Str. 118 až 124 https://www.youtube.com/watch?v=LMC9yguiUoU ohmův zákon uč str. 137 – 142 načíst učebnici, zhlédnout video a do sešitu spočítat příklady https://www.youtube.com/watch?v=MDtdon5aGLk všechny příklady se pokuste vyřešit do sešitu z následujícího odkazu |
Ch | přečíst učebnici str.51-halogeny a 54-polokovy + udělat výpisky do sešitu |
najít na youtube dokument Neumírejme mladí- Srdce + napsat do sešitu krátké povídání o tom, co je podle vás hlavním poselstvím tohoto filmu + přečíst učebnici str.72-75- Dýchací soustava + udělat výpisky do sešitu |
Op | téma: Základní emoce Ze seznamu základních emocí (viz níže uvedený odkaz) si vyberte 20 emocí a popište alespoň 3 větami situaci, kdy jste naposledy vybranou emoci prožili, případně kdy ji obvykle prožíváte. Práci mi prosím pošlete na mail m.krivackova@zspetriny.cz do 20.3. |
VZ, FG | Práce zadána přes classroom. Výchova ke zdraví: Namluvit 1-2 minuty zvukový záznam jaká režimová opatření používám, abych si udržel za dané situace plné zdraví. Zdraví jako stav úplně duševní, fyzické a sociální pohody. Finanční gramotnost: classroom bude během tohoto týdne založena. |
HV | Vypracovat referát na téma vznik skupiny Beatles a poslech |
|
|