zadání práce od 23. - 27.3. 2020
6.B - práce na týden od 23. - 27.3.2020
předmět | učivo |
Čj | |
M | |
Aj | Skupina Gayane Šaginjanová
odpovědi pošlete na g.saginjanova@zspetriny.cz ex: 1 a)
do sešitu napsat cv. 6b
Skupina Evy Pilařové A/ pracovní list - opakování minulého času - najdete ho mezi přílohami tohoto týdne vyplněný prac.list pošlete na e.pilarova@zspetriny.cz do 27.3./naskenovaný či nafocený :))))) B /následující odkaz využijte k procvičení slovní zásoby FOOD https://www.50languages.com/vocab/learn/cs/en/20/ kdo chce, využijte také další možnosti k procvičování slovní zásoby,které tato webová stránka nabízí / animals, sports atd/ C/ úkolek navíc, pro ty, kdo mají chuť - pracovní list v příloze - opakování was, were GOOD LUCK !!! Skupina Hedviky Píclové A/ Samostudium - gramatika cvičebnice 75/4.1 a 4.2 B/ Vypracovat str.35- cvičebnice C/ Vypracované 45/6b - učebnice pošlete na můj mail (h.hinterholzinger@zspetriny.cz) |
D | vyberte si jedno z nabízených témat týkajících se starověkého Řecka: sportovní hry, divadlo, architektura,věda. Pak si přečtěte v učebnici s.91-97 informace k tématu, které jste si vybrali. Následně si sežeňte další informace k danému tématu (domácí encyklopedie, internet…)a vytvořte ,,projekt” se zajímavostmi, které vás zaujaly. Můžete do projektu kreslit, lepit, psát, vše jako ve škole. Máte na to 14 dní. Výsledek si přineste do školy po návratu a pochlubte se. |
Př | Ti, co nejsou přihlášení na webu google classroom, prosím o kontaktování na e - mail a.nekolova@zspetriny.cz. Společně zařídíme a doladíme přihlášení. Úkoly spočívají v přípravě na zkušební test na webu google classroom z látky měkkýši a kroužkovci. Než začneme s výukou hmyzu, prosím o shlédnutí videa https://www.youtube.com/watch?v=h_ccHvaOXtI NEUVĚŘITELNÝ SVĚT HMYZU https://youtu.be/h_ccHvaOXtI Úkoly pro ty, kteří nemohou pracovat na počítači: a) odpovědět na otázky a úkoly v uč. str. 75 b) vypsat popř. namalovat do sešitu rozmnožování hmyzu str. 78-79 + připsat k nim zástupce tohoto rozmnožování |
Z | Učebnice str. 60-61 1) Přečíst kapitolu „V poušti není jen písek“ 2) Odpovědět písemně do sešitu na tyto otázky: a) Jak bys charakterizoval poušť? (srážky, teplota, vegetace…) b) Co je to vádí? c) Co je to oáza, proč je v poušti tak důležitá? Najdi na internetu jména nejznámějších oáz? d) V čem se liší tzv. horká poušť a chladná poušť? Kde můžeme každý z typů najít? e) Najdi na internetu, co je za typ pouště: erg, serir a hamada. f) Jak jsou zvířata a rostliny přizpůsobeny životu v poušti? Napiš alespoň 3 zvířata. g) Kdo jsou to nomádi? (pro více informací použij internet) Dobrovolný úkol za + či 1: Vyber si z nabídky jednu poušť (Sahara, Atacama, Rub al-Chálí, Kalahari, Gobi, Taklamakan, Sonora, Karakum, Velká písečná poušť) a zpracuj v prezentaci na cca 6 slidů. (obrázky, základní informace, kde se nachází, vegetace, zvířata, zajímavosti) Nejlepší prezentace si poté na hodině poslechneme. Prezentace mi prosím zašlete do týdne na mail (d.kocourek@zspetriny.cz) |
F | |
Ov | Práce zadávána na classroom. Dokončování prací z minulého zadání (úkoly na téma státní svátky+symboly do 24.3., Naše vlast - do 30.3.) |
Et | Práce na projektu |
Hv | https://www.youtube.com/watch?v=iwHRDOa8JIE Poslech melodram ,,Vodník” |
Vv |