zadání práce od 6.4. - 17.4. 2020
Čj | Vážení, tento týden budete hodnotit svoje vypravování. Tím chci nenápadně donutit ty, co ještě strašidelný příběh nenapsali, aby tak učinili. Vezměte si tedy k ruce svůj příběh a odpovězte na 9 otázek, které máte v příloze. Pokud zjistíte, že se vám něco nepovedlo klidně to napište! Např. zjistím, že nemám v textu zápletku, tak napíšu, že zápletka není. Proto ostatně odpovídáte na otázky, abyste si pokud možno chyby našli sami. Nemusíte odpovídat na všechny podotázky, jsou spíš návodem, co máte ve svém textu hledat. Těším se, že se pomocí otázek zamyslíte nad svým příběhem a zjistíte v čem jsou nedostatky, ale i přednosti vašeho příběhu a co by se dalo příště vylepšit. Jako bonus mi můžete poslat ilustraci k příběhu. Odpovědi, prosím, označte čísly otázek. |
M | V těchto dvou týdnech zůstaneme ještě u slovních úloh. Použijeme sbírku úloh z matematiky. Opět se můžete podívat na tento odkaz, kde paní kolegyně řeší také slovní úlohy. https://drive.google.com/drive/folders/1LxNYxAsFDsKF-6YX2Y1xiU7Yrsa2XjiQ Uděláme to jako minulý týden, tučně napsané a podtržené čísla příkladů mi pošlete ke kontrole. Připomínám, že je nutné, aby byla úloha řešena přehledně a čitelně. Zadání : 28/7, 29/ , 31-2/4, 6, 7,8 , 34/4,6,7,8, 39/5, 6, 7, 42-3/9,10,12,13,14 Práci mi všichni zašlou nejpozději 17.4. do 10 hodin. Stále nemají všichni odevzdanou práci z minulých týdnů. |
Aj | Skupina Michaely Křiváčkové instrukce jsou v příloze tohoto týdne + prosím postupně se učte se slovíčka z pracovního sešitu str. 83/4A Food and drink. Mockrát děkuji. m.krivackova@zspetriny.cz Eva Pilařová Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com .Pro přístup kontaktuje e.pilarova@zspetriny.cz Gayane Šaginjanová a) Přehled mluvnice Prac. sešit str. 75 Unit 4 4.2 - A,AN str. 76 4.3- SOME, ANY b) Pro vysvětlení posílám tyto odkazy c) Prac. sešit str. 37 cv.4, 5, 6 d) Posílám prac. list na vyplnění a opět mi to pro kontrolu pošlete g.saginjanova@zspetriny.cz e) Posílám ještě jeden prac. list + řešení. Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com .Pokud nemáte heslo, kontaktujte g.saginjanova@zspetriny.cz. |
D | téma hry, vzdělanost, architektura a divadlo (projekt) ve starov.Řecku prodlužuji ještě na následující týden, prosím o dodání do 15.4. na mail j.bencova@zspetriny.cz |
Př | Vytvoř si svého SUPERBEZOUŠE (super – bezobratlého živočicha) Instrukce: Úkol spočívá v tom, že si projdete učebnici od strany 58-75. Tím si budete vyhledávat kladné či záporné základní charakteristické znaky vašeho SUPERBEZOUŠE. Jde o to, abyste si vybrali znaky, kterými bude váš superbezouš charakteristický a bude ten NEJ. Jedná se vlastně o sestavení nového druhu živočicha podle tebe. Poté, prosím, zapište znaky, chování, podobu na papír (používejte barevné tužky, představivost a snahu). Po zaspání těchto znaků, zbývá už jen svého SUPERBEZOUŠE namalovat. Pokud to bude možné, prosím, o vyfocení Tvého výtvoru a odeslání na e-mail – a.nekolova @zspetriny.cz Tento úkol je hlavně o vaší představivosti. Jsem moc zvědavá na to, co vymyslíte. Moc se těším. |
Z | 1) Přečíst kapitolu „Kde jsou dvě roční období“ – učebnice str. 62-63 2) Odpovězte na otázky (využij učebnici a internet), prosím zaslat na mail: a) Co je to savana a kde se nachází? b) Proč se zdejší podnebí nazývá „střídavě vlhké“? Jaká období se zde střídají? c) V jakých měsících jsou nejvyšší úhrny srážek? d) Jak se mění savana v průběhu roku (jak vypadá vegetace)? e) Co je to monzun? f) Jaká typická zvířata v savaně žijí? g) Co je to desertifikace (a jak ovlivňuje savanu)? h) Porovnej step a savanu. V čem se liší a v čem jsou si podobné? 3) Shlédnout video: https://www.youtube.com/watch?v=x4eBC6zoXkY |
F | výuka probíhá na google classroom |