2018
Mytí plastových oken v celé budově + hlavní vstup – 3153 m² (počítáno i s rámy), mytí žaluzií 1003 m²
Mgr. Jana Kindlová
Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii
Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii
Identifikační údaje uchazeče
Název zakázky
Nabídková cena bez DPH (režim přenesení daňové povinnosti)
Záruční lhůta v měsících
Prováděcí doba v kalendářních dnech
Profesní kvalifikační předpoklady
Oceněný výkaz prací
Podepsaný návrh smlouvy
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat
Zakázka 3/2018 Vybavení tříd výškově stavitelným nábytkem
Zakázka č.: 3/2018
Termín oznámení dne: 11. 7. 2018
Platnost oznámení do: 16. 7. 2018 do 15.30 hod
Předmět zakázky:
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 4-6 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
Počet 14 kusů barva červená
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 4-6, malý sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
Počet 28 kusů barva červená
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 5-7, velký sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
Počet 32 kusů barva modrá, 14 kusů barva červená – celkem 46 kusů
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 5-7 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
Počet 6 kusů barva červená
Zakázka bude zahájena 30. 7. 2018 a ukončena 27. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby zboží bylo do školy dodáno nejpozději 27. 8. 2018. Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728819174
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.
Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
Zakázka 4/2018 Výmalba školní kuchyně a zázemí školní kuchyně a denní místnosti (kancelář vedoucí kuchařky)
Zakázka č.: 4/2018
Termín oznámení dne: 18. 7. 2018
Platnost oznámení do: 23. 7. 2015 do 15.30 hod.
Předmět zakázky:
Výmalba školní kuchyně, zázemí školní kuchyně bílou barvou (635 m²) – 2 vrstvy a denní místnosti světle šedou barvou (15 m²) – 2 vrstvy. V nabídce rozepište jednotlivé práce:
Zakrývání, drobné opravy tmelením, penetrace a režie.
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii
Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii
Požadavky na zpracování nabídky
Identifikační údaje uchazeče
Název zakázky
Nabídková cena bez DPH (režim přenesení daňové povinnosti)
Záruční lhůta v měsících
Prováděcí doba v kalendářních dnech
Profesní kvalifikační předpoklady
Oceněný výkaz prací
Podepsaný návrh smlouvy
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat
Zakázka bude zahájena 1. 8. 2018 a ukončena 14. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, rozpracování nabídky s rozměry 20 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090730
e-mail: skola@zspetriny.cz
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.
Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 5/2018 Čištění koberců
Zakázka č.: 5/2018
Termín oznámení dne: 25. 7. 2018
Platnost oznámení do: 28. 7. 2018 do 15.30 hod.
Předmět zakázky: Čištění koberců cca 480 m² (kartáčování a hloubkové extrační)
Zakázka bude zahájena 20. 8. 2018 a ukončena 27. 8. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 50 %, další kritérium 20 % příprava prostoru s vyklizením mobilního nábytku a následným uklizením zpět, 10 % dodržení termínu realizace, kritérium čištění mokrou cestou 10 %, kritérium doprava v ceně 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728 819 174
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Základní škola Petřiny - sever, Praha 6
Na Okraji 43/305, PSČ 162 00 e-mail:skola@zspetriny.cz
Tel/Fax 235090730 / 235090752
Zakázka 7/2018 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných elektrorevizí
Zakázka č.: 7/2018
Termín oznámení dne: 28. 11. 2018
Platnost oznámení do: 3. 12. 2018 do 12.30 hod.
Předmět zakázky: Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných elektrorevizí
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
- Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii
- Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii
Požadavky na zpracování nabídky
- Identifikační údaje uchazeče
- Název zakázky
- Nabídková cena bez DPH a s DPH
- Cena za revizi 1 spotřebiče a 1 ručního nářadí včetně přívodních kabelů, cena za pevně připojený spotřebič, zásuvky, cena za elektroinstalaci za rozvaděč, revize hromosvodu za 1 svod
- Profesní kvalifikační předpoklady
- V ceně je zahrnuto sledování všech termínů a s tím spojené provedení příslušné revize, vypracování revizní zprávy a jiné administrativní úkony
- Návrh smlouvy
Zakázka bude zahájena od 10. 12. 2018 a ukončena 10. 12. 2020 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 90 %, rozpracování nabídky 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090733
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah dodávky. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 8/2018 Dodání a instalace 5 interaktivních tabulí včetně příslušenství
Zakázka č.: 8/2018
Termín oznámení dne: 30. 11. 2018
Platnost oznámení do: 6. 12. 2018 do 15.30 hod
Předmět zakázky:
Set interaktivní tabule:
- Projektor s ultrakrátkou projekcí – svítivost min. 3500 lumen, vestavěný reproduktor, vstup VGA, HDMI a vstup pro mikrofon, bezdrátová síť LAN, ovládání interaktivity – pero, dotyk,
- Reproduktory – sada min. 2 nástěnných s výkonem min. 30 W
- Tabule – trojkřídlá, centrální panel popisovatelný fixy, křídla popisovatelná křídou – standardní rozměry
- Stojan – zvedací systém ukotvený do stěny, rozsah zdvihu min. 50 cm, včetně ramena pro uchycení projektoru
- Stolní počítač - OS Win 10 Pro, SSD disk min. 128GB, operační paměť 4GB, příslušenství – klávesnice, myš
- Monitor – úhlopříčka 21,5", Full HD rozlišení
Služby:
- Kompletní montáž systému, zapojení, zaškolení a doprava
- Demontáž 5 stávajících tabulí a stojanů včetně likvidace a odvozu
- Záruka 60 měsíců na projektory a 36 měsíců na ostatní vybavení
Zakázka bude zahájena 14. 12. 2018 a ukončena 31. 12. 2018 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6.
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 65 %, dodání v termínu 25 % a rozpracovanost nabídky 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728819174
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.
Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy