2020
Zakázka 1/2020 Nákup 20 ks počítačů
Zakázka č.: 1/2020
Termín oznámení dne: 4. 3. 2020
Platnost oznámení do: 11. 3. 2020 do 12.30 hod
Předmět zakázky:
20 ks nových počítačů (nové stroje, nikoliv repasy či bazar)
CPU: min výkon 5000 bodů podle "http://www.cpubenchmark.net/"
RAM: min 4 GB
HDD: min 128 GB SSD
Konektory: Displayport, VGA, min 4xUSB; sluchátka, mikrofon, LAN
Konektivita: LAN 1Gb/s
OS: Win 10 Pro
Záruka: alespoň 36 měsíců v místě instalace, poskytovaná výrobcem
Uvedení počítačů do provozu v počítačové učebně
Požadavky na zpracování nabídky
Identifikační údaje uchazeče
Název zakázky
Nabídková cena bez DPH a s DPH
Zakázka bude zahájena 1. 4. 2020 a ukončena 8. 4. 2020 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby zboží bylo ve škole dodáno k využití nejpozději 13. 4. 2020.
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 65 %, doprava v ceně 5 %, podmínky záruky 10 %, dodání v termínu 10 % a rozpracovanost nabídky 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728819174
Cena bude uhrazena až po řádném předání zboží bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo a právo výzvu zrušit.
Nabídky doručte fyzicky nejpozději do stanoveného data a hodiny konce lhůty pro podání nabídek.na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 2/2020 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných elektrorevizí
Zakázka č.: 3/2020
Termín oznámení dne: 1. 6. 2020
Platnost oznámení do: 8. 6. 2020 do 20.30 hod.
Předmět zakázky: Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných elektrorevizí
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii
Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii
Požadavky na zpracování nabídky
Identifikační údaje uchazeče
Název zakázky
Nabídková cena bez DPH a s DPH
Cena za revizi 1 spotřebiče a 1 ručního nářadí včetně přívodních kabelů, cena za pevně připojený spotřebič, zásuvky, cena za elektroinstalaci za rozvaděč, revize hromosvodu za 1 svod
Profesní kvalifikační předpoklady
V ceně je zahrnuto sledování všech termínů a s tím spojené provedení příslušné revize, vypracování revizní zprávy a jiné administrativní úkony
Návrh smlouvy
Zakázka bude zahájena od 10. 9. 2020 a ukončena 10. 9. 2022 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 90 %, rozpracování nabídky 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090733
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah dodávky. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 3/2020 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných revizí plynového zařízení
Zakázka č.: 4/2020
Termín oznámení dne: 16. 6. 2020
Platnost oznámení do: 23. 6. 2020 do 15.30 hod.
Předmět zakázky: Rámcová smlouva o obchodní spolupráci – provádění pravidelných revizí plynového zařízení
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něho zapsán, ne starší 90 dní v kopii
Dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění v kopii
Požadavky na zpracování nabídky
Identifikační údaje uchazeče
Název zakázky
Nabídková cena bez DPH a s DPH
Cena za revizi v zákonných lhůtách:
hlavního uzávěru plynu, plynoměrné místnosti a plynoměrů
Vedení a označení plynovodů a armatur
Těsnosti plynovodů, rozebíratelných spojů a armatur
Ovladatelnosti uzávěrů a ovládacích prvků
Výskytu zemního plynu v ovzduší
Plynových spotřebičů, hořáků, spalování, funkce, zabezpečení
Přerušovačů tahu
Větrání a přívodu vzduchu pro spalování
Označení, tabulek, osvětlení atd.
Profesní kvalifikační předpoklady
V ceně je zahrnuto sledování všech termínů a s tím spojené provedení příslušné revize, vypracování revizní zprávy a jiné administrativní úkony
Návrh smlouvy
Zakázka bude zahájena od 10. 9. 2020 a ukončena 10. 9. 2022 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 90 %, rozpracování nabídky 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090733
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah dodávky. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy